//star love
Disclaimer


Hi. my name is Mai, just be yourself and don't use somebody to change yourself XD

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
Diary About Links

Footprint


Put your Cbox code here . Width 230 only .

Credits


Template by : Atirah Hayati
edit by : miminadam




she's gonne from my eye sight

Assalamualaikum and hye ? ary ni aku sedih sgt weh . emy da pinda skolah , hmm . pelik kan .aku sedih knp plak . hmm . aku pun xthu knp aku sedih , bila aku dnga dr sara yang dy da pindah . tbe2 dada aku sebak sangat . Ya Allah Ya tuhanku , kau buka kan la hati dy utk menjadi insan yang berguna . kau jadikan dy sebagai insan yang sempurna . ya Allah , my tears keep on fallin' . haihhh , knp aku nangis weh !! aku rindu dy weh , last aku tegur dy masa minggu lpas hari selasa . aku panggil dy . but dy langsung xrespond or pandang aku .


Ya Allah , knp aku sedih sgt wehh ?? dy da pindah . aku da xdpt tgok dy hari2 mcm selalu . aku xdpt dnga suara dy mcm slalu . emy , sumpah aku rindu kau . aku rindu kau yang dulu , kenal kau selama 2 tahun amat bermakna bagi aku . terlalu bermakna dalam hidup aku . kau yang menyedar kan aku erti sahabat . tetapi kau juga yang terlalu jauh dr aku . betul kata org , yang pertama itu lah yang akan membuat kan kita sedar suatu hari nanti . emy . kau jaga diri kau ye , jgn nakal2 lagi . belajar baik2 tau . goodluck spm kau nnt . be a good girl . aku akan sentiasa doakan kejayaan  kau di dunia dan akhirat  .






0 message from u